Projekt layoutu magazynu finansowego. Miesięcznik porusza podstawowe problemy rynku finansowego w Polsce. Nowy layout został wdrożony w listopadzie 2020 roku.
Layout został dostosowany do dynamicznego trybu pracy redakcji. Magazyn jest obszerny, ma średnio 160 stron i ukazuje się co miesiąc. Aby pomieścić dużą ilość treści i usprawnić skład, zaprojektowałam różne układy kolumn, które można stosować zamiennie.
Poprzednia makieta wypełniała strony treścią po brzegi. Nowa jest przyjazna dla oka czytelnika. Tematom numeru poświęcone są bardziej świetliste układy i całostronicowe fotografie. Węższe kolumny i ciaśniejsze układy są używane w artykułach takich jak wstępniaki, varia, felietony.
Redakcja rzadko wykonuje sesje zdjęciowe, dlatego artykuły opatrzone są ilustracjami stockowymi. Dobierane są według określonego klucza – syntetyczne w formie, o jednolitej kolorystyce.
Artykuły partnerskie różnią się od stron redakcyjnych – w nagłówkach, tekstach głównych i złotych fragmentach zastosowano czcionki bezszeryfowe.
Makieta określa również język graficzny i style akapitowe dla tabel, wykresów i infografik.
projekt, art-direction Agnieszka Prus
dla Polska Grupa Infograficzna
opracowanie okładek i grafów Marzena Wasilewska-Lasa
winieta istniejąca
skład Maciej Grabowski
klient Centrum Prawa Bankowego i Informacji
data 2020—2021