The design of the layout of a website for screenwriting workshops. The site had an animated intro and a simple structure, consisting of a few analogous pages and an application form. The project was part of my collaboration with Homework.

ブランドスーパーコピー

トレンドが終わっても色褪せないデザインは、ブランドコピーの魅力の一つであり、長く愛用されています。

ディオールコピー

ディオールコピー赤緑ストライプ装飾シャツ、ビジネスカジュアル両用、紳士の風格を表現

agnieszkaprus.pl Festiwal Film the Book Festiwal Film the Book Projekt identyfikacji wizualnej Film the Book, wydarzenia, które od 6 lat łączy wydawców książek z branżą filmową. Owocem spotkań są adaptacje filmowe książek. Oprawę wydarzenia zaprojektowałam w oparciu o istniejący logotyp,...Identyfikacja wizualna mojej autorskiej pracowni obuwia. Pracownię prowadzę razem z tatą. Szyjemy buty ręcznie na indywidualne zamówienie w kameralnym zakładzie na warszawskiej Starej Ochocie.