Projekt identyfikacji wizualnej dwóch edycji Film the Book – wydarzenia łączącego świat wydawców z branżą filmową. Owocem spotkań są adaptacje filmowe nowowydanych książek. Zakres mojej pracy obejmował: key-art, katalog, plakat z harmonogramem, plansze do prezentacji. Elementy zaprojektowałam w oparciu o istniejący znak.
Katalog rozdawany podczas prezentacji książek wspiera networking i służy jako kompendium informacji na temat nowości wydawniczych z danego roku, które czekają na ekranizację.
Stos książek na bocznych marginesach stron katalogu uzupełnia się z każdą stroną, tworząc poklatkową animację przy szybkim kartkowaniu broszury w rękach.
Identyfikacja drugiej edycji wydarzenia różni się kolorem przewodnim.
Do obu edycji oprócz druków powstały plansze wyświetlane na ekranie podczas warsztatów i prezentacji książek.
klient Mazowiecki Instytut Kultury
projekt Agnieszka Prus
projekt znaku powierzony
zdjęcie z kina Andrzej Kocuba
1. i 2. edycja 2018 i 2019